دانلود فیلم سینمایی I Am Zlatan 2021 | داستان پسر بچه ای که تبدیل به خدای فوتبال شد و توانست به تنهایی سوئد را به روی نقشه بیاورد! (2024)

تیری آنری از او پرسید "روی دیوارهای اینجا (باشگاه منچستر یونایتد) عکس تو نیست"، پاسخ زلاتان همان چیزی بود که انتظارش را داشتیم "شاید نمیدونن خداچه شکلیه!"...

این حرف او اشتباه است، چرا که همه ما میدانیم خدای فوتبال کیست و چه شکلی است! فردی از دل سوئد و شهر مالمو که در دوران بازیش خاطره ها و صحنه های ماندگار بسیاری را برای ما به ارمغان آورد. کودکی که از دل زمین های خاکی و رده پایین با عشق تبدیل شدن به یک بازیکن بزرگ فوتبال خود را آغاز کرد و توانست به باشگاه مالمو بپیوندد و به تیم های بزرگ اروپایی راه پیدا کند. بالا و پایین های بسیار که تماما درس زندگی برا ما است و ما میتوانیم آن ها را الگوی زندگی خود قرار دهیم و همانند پسر بچه کوچک سوئدی داستان زندگی خود را دست خوش تغییرات کنیم.

دانلود فیلم سینمایی I Am Zlatan 2021 | داستان پسر بچه ای که تبدیل به خدای فوتبال شد و توانست به تنهایی سوئد را به روی نقشه بیاورد! (1)

زلاتان برای نخستین‌ بار در سال ۱۹۹۶ با تیم مالموقرارداد بست و در سال ۱۹۹۹ در ترکیب تیم اول این تیم در لیگ اول سوئد به میدان رفت که در این سال این تیم با رتبه سیزدهم به لیگ دوم سقوط کرد ولی توانست فصل بعد لیگ اول کشور سوئد بازگردد! پیش از آن‌ که لئو بینهاکر سرمربیباشگاه فوتبال آژاکس آمستردامعلاقه خود را برای جذب این بازیکن نشان دهد اینآرسن ونگربود که زلاتان جوانرا کشف کرد اما طی تلاشی ناموفق برای انتقال وی بهآرسنال، زلاتانابراهیموویچ به آژاکس پیوست.

دانلود فیلم سینمایی I Am Zlatan 2021 | داستان پسر بچه ای که تبدیل به خدای فوتبال شد و توانست به تنهایی سوئد را به روی نقشه بیاورد! (2)

پس از مالمو حال نوبت نشان دادن استعداد خود در پر استعداد ترین تیم هلند بود. ابراهیموویچ تحت سرمربیگری "کو آدریانس" فرصت کمی برای بازی در ترکیب آژاکسمیافت ولی از وقتی که "رونالد کومان"سرمربی آژاکس شد وی در ترکیب اصلی قرار گرفت و توانست با این تیم در فصل 2001/02 قهرمان لیگ هلند شود و جام قهرمانی را بالای سر خود ببرد. در فصل بعد ابراهیموویچ در پیروزی ۲ بر ۱ برابرلیونقهرمان آن زمان فرانسه در ۱۷ سپتامبر ۲۰۰۲ با زدن دو گل مقابل این تیم اولین تجربه بازی درلیگ قهرمانان اروپارا به نحو احسنت کسب کرد.

دانلود فیلم سینمایی I Am Zlatan 2021 | داستان پسر بچه ای که تبدیل به خدای فوتبال شد و توانست به تنهایی سوئد را به روی نقشه بیاورد! (3)

پس از سپری کردن یک دوران نسبتا خوب در هلند ابراهیموویچ با ۱۶ میلیون یورو از آژاکس به یوونتوس انتقال یافت. وی به دلیل مصدومیت بهترین گلزن تیم،دیوید ترزگهبلافاصله به ترکیب اصلی راه یافت و توانست ۱۶ گل در اولین فصل حضورش در یوونتوس به ثمر رساند. فصل بعد در مقایسه با فصل اول حضورش در یوونتوس کمرنگ‌ تر بود. نقش وی در خط هجومی یوونتوس تغییر یافت و بیشتر در کناره‌ ها به کار گرفته میشد.وی بعد ازرسوایی فوتبال ایتالیاکه منجر به کسر امتیاز از یوونتوس و سقوط این تیم بهسری بیشد از یوونتوس جدا شد و راه خدا را از این تیم جدا کرد. خدای فوتبال دلش نمیخواهد کارنامه اش لکه دار شود!

دانلود فیلم سینمایی I Am Zlatan 2021 | داستان پسر بچه ای که تبدیل به خدای فوتبال شد و توانست به تنهایی سوئد را به روی نقشه بیاورد! (4)

در ۱۰ اوت ۲۰۰۶ ابراهیموویچ با قراردادی ۴ ساله به ارزش ۲۴/۸ میلیونیوروبهاینتر تیم دوم شهر میلان پیوست. وی کار خود را در این باشگاه با یک گل و یک پاس گل در اولینبازی سری آ با پیراهن این تیم مقابلفیورنتیناآغاز کرد و فصل اول خود را با عنوان بهترین گلزن اینتر با ۱۵ گل به پایان رساند. اینتر در آن سال بعد از ۱۷ سال توانست قهرمان سری آ شود. آنها فصل را با ۹۷ امتیاز که یک رکورد محسوب میشد به پایان رساندند.

در فصل 2008/09 ابراهیموویچ شروعی بسیار عالی داشت و گل وی مقابل تیم بولونیابه عنوانبهترین گل سالانتخاب شد. بازی زلاتان در این فصل چشم‌ نواز و با پاس‌ های دقیق بود. اینجا نیزهمان تیم دلخواه زلاتان نبود، پس به سراغ تیم دیگری رفت!

دانلود فیلم سینمایی I Am Zlatan 2021 | داستان پسر بچه ای که تبدیل به خدای فوتبال شد و توانست به تنهایی سوئد را به روی نقشه بیاورد! (5)

بعد از انتقالمکسولبهبارسلونا،خوان لاپورتااعلام کرد که توافقی بین اینتر وبارسلونابرای انتقال ابراهیموویچ به بارسلونا در ازای انتقالساموئل اتوئوبه اینتر به همراه مقداری پول صورت گرفته‌ است. بعد از گذراندن تست پزشکی بارسلونا ابراهیموویچ در مقابل ۶۰۰۰۰ طرفداربارسلونادرنیوکمپبه هواداران معرفی شد. به خود افتخار کنید خدای فوتبال در ورزشگاه شما قدم نهاده است.

ابراهیموویچ در فصل 2009/10 کار خود را برای بارسلونا با پاس گل برای لیونل مسیدر بازی سوپر کاپ اسپانیا شروع کرد. در ۲۰ اکتبر همان سال وی اولین گل خود را در لیگ قهرمانان اروپا برای بارسلونا مقابلروبین کازانروسیهبه ثمر رساند و ۵ روز بعد در پیروزی ۶ بر ۱ مقابلرئال ساراگوسادو گل زد. وی در هفته دوازدهم بعد از مصدومیتی ۳ هفته‌ ای در نیمه دوم بازی مقابلرئال مادریدبه جایتیری هانریبه میدان رفت و توانست هشتمین گل خود را به ثمر برساند.وی در سال ۲۰۰۹ به همراهبارسلونابا پیروزی مقابلاستودیانتسبه مقام قهرمانیجام باشگاه‌ های جهانرسید.

در اواخر حضورش در این تیم به رسانه های اعلام کرد که رابطه اش با پپ گواردیولا،سرمربی تیم رو به زوال است و رابطشان شکر آب گشته و دیگر علاقه ای به حضور در این تیم ندارد و به دنبال جدایی است.

دانلود فیلم سینمایی I Am Zlatan 2021 | داستان پسر بچه ای که تبدیل به خدای فوتبال شد و توانست به تنهایی سوئد را به روی نقشه بیاورد! (6)

خدا به ایتالیا بازگشت...!

در ۲۰ اوت ۲۰۱۰ باشگاه میلان در سایت رسمی خود اعلام کرد که زلاتان را برای فصل 2010/11 به خدمت خواهد گرفت. وی به‌ طور قرضی به میلان پیوست و با این اختیار که میتواند در پایان فصل با قیمت ۲۴ میلیونیوروبه‌ طور کامل به این تیم بپیوندد. وی کار خود را با میلان با بازی در پیروزی ۲ بر صفر برابرچزنادر ۱۱ سپتامبر آغاز کرد که در آن بازی یکپنالتیرا از دست داد و اولین گل خود را برایمیلاندر پیروزی مقابلاوسردر اولین بازیمیلان در جام باشگاه‌ های اروپا در ۱۵ سپتامبر به ثمر رساند. در ۱۴ نوامبر ابراهیموویچ تک گل میلان را دردربی دلامادونیناوارد دروازهاینتر تیم سابق خودکرد.

در اولین بازی رسمی 2011/12 اولین گل فصل میلان را درسوپر جام ایتالیامجددا مقابل اینتر به ثمر رساند. وی همچنین اولین گل میلان را درسری آ2011/12 در تساوی ۲ بر ۲ مقابللاتزیورا نیز به ثمر رساند. زلاتان بعد از جدایی ازبارسلوناو پیوستن به میلان با انتشار کتابی در مورد خاطراتش از باشگاهبارسلونا، کادر فنی و بازیکنان این تیم، ضمن انتقاد شدید ازگواردیولاسرمربیبارسلونابه شرح دلایل عدم موفقیتش در این تیم پرداخت. چند هفته پس از انتشار این کتاب جنجالی و رسانه‌ ای شدن دلایل درگیری زلاتان و گواردیولا، به دلیل همگروهیمیلانوبارسلونادر مرحلهٔ گروهیلیگ قهرمانان اروپااین دو تیم مقابل هم قرار گرفتند و زمینه رویارویی دوباره ابراهیموویچ و گواردیولا فراهم شد! در دیدار برگشت میلان و بارسلونا، که درورزشگاه سن سیروبرگزار میشد زلاتان توانست یک گل وارد دروازه تیم تحت هدایت گواردیولا کند تا به نوعی جواب بی مهری‌ های بارسلونایی‌ ها را در زمین مسابقه داده باشد. زلاتان در رقابتهای سری آ در فصل 2011/12توانست با به ثمر رساندن ۲۸ گل برای میلان، عنوان آقای گلی این مسابقات را کسب کند.

نم نَمَک زمان جدایی فرا رسیده، وقت آن است که تیم خود را عوض کنیم...!

دانلود فیلم سینمایی I Am Zlatan 2021 | داستان پسر بچه ای که تبدیل به خدای فوتبال شد و توانست به تنهایی سوئد را به روی نقشه بیاورد! (7)

زلاتان ابراهیموویچ بعد از گذراندن چند فصل موفقیت‌ آمیز و درخشان با پیراهن میلان سرانجام در اواسط ژانویه۲۰۱۲ به ازای دریافت دستمزد سالیانه ۱۵ میلیون یورو در هر سال به پاری سن ژرمن پیوست. زلاتان در طول حضور و بازی خود در پاری سن ژرمن به عنوان ستاره و رهبر این تیم شناخته میشد و در مجموع ۱۲۲ بازی خود برای پاریس ۱۱۳ گل به ثمر رساند! وی درآخرین فصل بازی خود در این باشگاه در ۴۹ بازی از رقابت‌ های مختلف ۴۶ گل برای این تیم فرانسوی به ثمر رساند. زلاتان با پاری‌ سن‌ ژرمن ۱۱ عنوان قهرمانی از جمله چهار قهرمانی درلیگ ۱ فرانسهرا تجربه کرد.

دانلود فیلم سینمایی I Am Zlatan 2021 | داستان پسر بچه ای که تبدیل به خدای فوتبال شد و توانست به تنهایی سوئد را به روی نقشه بیاورد! (8)

منچستر یونایتد و لس آنجلس گلکسی، مردی که بدون توجه به حرف های دیگران به فوتبال خود ادامه میداد و جام ها فتخارات فروانی را به دست می آورد و گل های بسیاری را به ثمر میرساند.

در ۲۷ دسامبر ۲۰۱۹، ابراهیموویچ با قراردادی ۶ ماهه تا پایان فصل، با قراردادی آزاد، به میلان بازگشت، بازگشتی که به دنبال جام و افتخارات نبود، به دنبال نجات تیمی بود که زمانی او را به اوج رسانده بود و یکی از بهترین فصل هایش را رقم زده بود. زلاتان نخستین بازی خود را پس از بازگشتش به باشگاه در ۶ ژانویه سال ۲۰۲۰ انجام داد و در تساوی 0-0 خانگیسری آمقابلسمپدوریادر سن سیرو به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفت. بازیکنی که به قولی که داده بود عمل کرد، رساندن دوباره روسونری به اوج و بازگرداندن شکوه به این تیم، زلاتان و میلان در آن با تمامی سختی ها توانستند سهمیه لیگ اروپا به دست بیاورند و در فصل بعد پس از سال ها دوری به لیگ قهرمانان راه یافتند و با قرار گرفتن در رده دوم جدولسهمیه UCL به دست آوردند.

فصل 2021/22 داستان زیبای زلاتان و میلان به زیبا ترین شکل ممکن رقم خورد، روسونری قهرمان سری آ شد و پس از سال ها توانست در ایتالیا جام قهرمانی بالا ببرد و قهرمان شود. فصل بعد فصل 2022/23 سیاه ترین فصل زلاتان بود چرا که مصدومیت های متعدد او و پارگی های رباط صلیبیش، او را زمین گیر کرد و دیگر نتوانست بازی کند و باعث شد خدای فوتبالکفش هایش را بی آویزد و به فوتبال خود پایان دهد...

دانلود فیلم سینمایی I Am Zlatan 2021 | داستان پسر بچه ای که تبدیل به خدای فوتبال شد و توانست به تنهایی سوئد را به روی نقشه بیاورد! (9)

لینک های دانلود این اثر سینمایی

کیفیت 2160p 10bit WEB-DL x265کیفیت 1080p 10bit WEB-DL x265کیفیت 720p 10bit WEB-DL x265کیفیت 480p 10bit WEB-DL x265

تمامی لینک ها بدون سانسور بوده و دارای زیر نویس فارسی چسبیده میباشند، با خیال راحت تماشا کنید...

دانلود فیلم سینمایی I Am Zlatan 2021 | داستان پسر بچه ای که تبدیل به خدای فوتبال شد و توانست به تنهایی سوئد را به روی نقشه بیاورد! (10)دانلود فیلم سینمایی I Am Zlatan 2021 | داستان پسر بچه ای که تبدیل به خدای فوتبال شد و توانست به تنهایی سوئد را به روی نقشه بیاورد! (11)دانلود فیلم سینمایی I Am Zlatan 2021 | داستان پسر بچه ای که تبدیل به خدای فوتبال شد و توانست به تنهایی سوئد را به روی نقشه بیاورد! (12)

دانلود فیلم سینمایی I Am Zlatan 2021 | داستان پسر بچه ای که تبدیل به خدای فوتبال شد و توانست به تنهایی سوئد را به روی نقشه بیاورد! (13)

دانلود فیلم سینمایی I Am Zlatan 2021 | داستان پسر بچه ای که تبدیل به خدای فوتبال شد و توانست به تنهایی سوئد را به روی نقشه بیاورد! (2024)

References

Top Articles
Latest Posts
Article information

Author: Clemencia Bogisich Ret

Last Updated:

Views: 5673

Rating: 5 / 5 (80 voted)

Reviews: 95% of readers found this page helpful

Author information

Name: Clemencia Bogisich Ret

Birthday: 2001-07-17

Address: Suite 794 53887 Geri Spring, West Cristentown, KY 54855

Phone: +5934435460663

Job: Central Hospitality Director

Hobby: Yoga, Electronics, Rafting, Lockpicking, Inline skating, Puzzles, scrapbook

Introduction: My name is Clemencia Bogisich Ret, I am a super, outstanding, graceful, friendly, vast, comfortable, agreeable person who loves writing and wants to share my knowledge and understanding with you.